Imparte:
Universitat de LleidaLa present microcredencial respon a necessitats formatives identificades i prioritzades per part de la Direcció General d'Innovació, Digitalització i Currículum del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya
Aquesta microcredencial va destinada a mestres en actiu i mestres que hagin finalitzat la seva formació i encara no s’hagin incorporat al sistema educatiu (borsa d’interins, etc.) i que vulguin aprofundir en la formació de psicomotricitat i la seva pràctica en centres d’educació infantil i primària.
Els objectius van encaminats a
1. Conèixer els fonaments teòrics i pràctics de la psicomotricitat vivenciada com a eina educativa, i de desenvolupament global de l’infant.
2. Promoure una visió integral del desenvolupament infantil, tenint en compte els aspectes motrius, emocionals, socials i cognitius.
3. Dotar el docent o professional d’eines pràctiques per dissenyar, implementar i avaluar sessions de psicomotricitat vivenciada.
4. Afavorir la reflexió crítica sobre el propi rol com a acompanyant en el desenvolupament emocional i motriu dels infants
Tema 1: Control i consciència corporal
Tema 2: La sessió de psicomotricitat vivenciada
Tema 3. El rol del psicomotricista